Communicatie
Wij vinden communicatie en transparantie in ons werk erg belangrijk. In onze werkwijze neemt communicatie dan ook een zeer grote rol in. Duidelijk en helder. Liever te veel, dan te weinig. En dan niet alleen in het begin om een klant binnen te halen, maar gedurende het hele proces van aangifte en andere werkzaamheden. Bijvoorbeeld van te voren duidelijkheid over de kosten, etc..
Nauwkeurigheid
Verder vinden wij het ook erg belangrijk om nauwkeurig te werken en wanneer er vragen of onduidelijkheden bij bepaalde situaties zijn, dit tot op de bodem uit te zoeken. Ook in de cijfers en berekeningen staat bij ons nauwkeurigheid voorop. Liever iets langer ermee bezig en goed, dan afraffelen en later moeten corrigeren.
Hoe werken wij?
1. U vraagt bij ons de checklisten aan voor een predikant (dat zijn er twee);
2. U stuurt deze checklisten op per post/ mail (als PDF scan) of u maakt een afspraak met BelastingaangiftevoorPredikanten.nl;
3. U neemt deze checklisten en alle verzamelde stukken mee naar de afspraak;
4. Wij nemen de checklist en alle stukken met u door, zodat we alle relevante informatie van u hebben;
5. Op een later tijdstip stellen wij uw aangifte inkomstenbelasting op;
6. U krijgt een afschrift van de aangifte thuisgestuurd samen met de factuur en een akkoordverklaring;
7. Zodra wij de betaling en de getekende akkoordverklaring hebben ontvangen versturen wij de aangifte naar de Belastingdienst.
Wij hebben uw DigiD niet nodig voor het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting.